
Jelen blog azzal a nem titkolt céllal jött létre, hogy átfogó képet adjon a hazánkban elérhető telefon- és internet-szolgáltatókkal, -szolgáltatásokkal kapcsolatos gondokról, problémákról. Arról a „sötét oldalról”, amelyet a cégek nem reklámoznak mosolygós emberekkel, azokról a dolgokról, melyeket már mint előfizető tapasztalunk meg a saját bőrünkön. Ezeket a keserű tapasztalatokat szeretném itt most egy csokorba gyűjteni, hogy okulhassunk mások kárán, és a telekommunikációs szolgáltatók és szolgáltatások között válogatva talán jelen blog is nyújt majd egy kis segítséget a legmegfelelőbb szolgáltató ill. szolgáltatás kiválasztásában.

Hogy mi is tartozik a blog témái közé? Röviden: minden telefon- és internet- szolgáltatókkal, -szolgáltatásokkal kapcsolatos gond, baj, panasz, sőt, még ennél is több: érdekelnek az internetes tartalomszolgáltatók, cégek internetes szolgáltatásai körüli gondok, zavarok is; hisz mit sem ér a gyors és stabil internet elérés, ha a kedvenc hírportál hírek helyett hibaüzenetekkel áraszt el, vagy a bank internetes rendszere csak elviekben tenné gyorssá és kényelmessé a banki ügyintézést, mert a gyakorlatban használhatatlan, esetleg az online ügyfélszolgálat által nyilvántartott adatok köszönő viszonyban sincsenek a valósággal... Ha ilyen vagy hasonló gondot tapasztaltok, írjátok meg, küldjetek egy képet a hibaüzenetről. Írjátok meg azt is, ha a szolgáltató nem válaszol – vagy csak napok múlva – az email-ben feltett kérdéseitekre.

Érdekelnek az internet szolgáltatók ügyes-bajos dolgai: írjátok meg ha rossz az internet szolgáltatás minősége, ha nem jól számláznak, ha nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot. Érdekelnek az interneten keresztüli (VoIP) telefonszolgáltatásokkal és szolgáltatókkal, valamint a kábeltelevíziós hálózaton nyújtott kábeltelefon szolgáltatásokkal kapcsolatos tapasztalatok.
Szabadon lehet kommentálni a felkerült témákat, osszátok meg velünk ha van tapasztalatotok vagy ötletetek egy adott téma kapcsán, együtt, közösen, a nyilvánosság erejét kihasználva talán sikerül egy picit jobbá, színvonalasabbá tenni a távközlési szolgáltatásokat.
Kérlek ne habozzatok, ha bármi problémát tapasztaltok,
írjatok!
offline --
offline@index.hu
Friss kommentek